Thursday, June 14, 2007

Wife and Maid

I got this mail from a friend today, and it was so funny I had to share !!

Wife and Maid

A housewife, realising that the housemaid had started behaving funny, decidedto engage her one morning.

Madam: "Chinyere why you don begin dey behave anyhow these days? E be likesay u no wan know ya mate for this house again o! Face no dey fear face forya village?"Abi you don carry craze for head?Chinyere responded immediately: "Look at you, you call yourselfMadam.......which kind wife wey u be? Afterall my food dey sweet pass urown...."

Madam: "Ehn!!!!! Who told you that you cook better than i do?"Chinyere: "Na Oga now......."Madam: "Lord have mercy!!! Papa Nkechi........??!!!!!!!!???? you will come and meet me in this house today...Na war between me and am today. Ohoooo nowonder........ I don dey suspect this thing since......."Chinyere: "No be all be that o....., I even better pass you for bed..."

Madam: "Yeepa..!!!!!!!!!.... I'm finished!!! So... Papa Nkechi told u such thing too?"Chinyere: "No, The driver said so."

Madam: "Uhmm......Chi chi baby, Chinyerryerry Chinlosky..come here ehn...Good girl. Abeg no let Oga hear that one. OK...."......Lol

1 comment:

Perspectives said...

noticed you dropped by...so i thought i'd stop by and say i noticed